یزدفردا: سرمربی منچسترسیتی طبق اعلام روزنامه اسپانیایی به جدایی از این تیم فکر می‌کند و همین باعث شده تا عربستانی‌ها سخت در رویای جذب او باشند.

به گزارش یزدفردا: پپ گواردیولا بعد از جدایی از بایرن‌مونیخ راهی منچسترسیتی شد. این سرمربی بزرگ اسپانیایی از سال ۲۰۱۶ با سیتیزن‌ها کار می‌کند و توانسته است با این تیم نتایج درخشانی را کسب کند.

منچسترسیتی فصل قبل با هدایت پپ گواردیولا دست به تاریخ‌سازی زد و با هدایت پپ توانست سه‌گانه را برای نخستین بار به دست آورد.

سیتی در فصل جاری هم از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود اما این تیم در دیدار برابر رئال مادرید شکست خورد.

روزنامه Relevo اسپانیا اعلام کرد که گواردیولا به جدایی از منچسترسیتی نزدیک شده است. این روزنامه نوشت: این باور در بین سران باشگاه منچسترسیتی وجود دارد که پپ گواردیولا قراردادش را تمدید نخواهد کرد و از تیم جدا می‌شود.

خبر جدایی گواردیولا از منچسترسیتی در رسانه‌های عربستانی هم بازتاب داشته است. روزنامه سعودی اسپورت نوشت که دو باشگاه النصر و الهلال به‌شدت به جذب گواردیولا علاقه دارند و رویای جدب این سرمربی بزرگ را دارند. البته بسیار بعید است که گواردیولا حتی در صورت جدایی از منچسترسیتی راهی لیگ عربستان شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا